Raumer’n og Mjøsarundt 2013 :)

Var igjen klar for ei knallhard helg for min del.
Elsker å kjøra ritt så er det mulighet så kjøres det som kjøres kan! Derfor blei det på nytt ei helg med 2 harde ritt.

Raumerrittet på lørdag og Mjøsarundt på søndagen.
Raumerrittet var et av hovedmåla mine på terreng i år.
Går stortsett på grusveier med asfalt i starten og litt på slutten. Stiparti etter ca 55km. Passer meg med andre veldig bra.
Etter å ha godt på antibiotika i nokre daga pga litt for kaldt under Bergen-Voss var eg litt i tvil om korleis ting funka. Men som folk seier jo sjukare Vidar er jo bedre går det…..!!! ^^

Starten gjekk og eg syns det var fryktelig hardt på asfaltveien. Frykta at det kom til å bli et skikkelig “syre helvete” opp første grusbakken på ca 5km. Men overraskande nok så gjekk tempo i ein fart som eg klarte å halde greit uten å måtte gå noke spesielt i kjellaren:)
Kom over toppen godt framme i teten og vi var vel da ca 7mann. Etter litt uenighet om dra jobben kom det etterkvart opp nokre til slik at gruppa var på ein ca 13mann.
Det gjekk litt i rykk og napp på grusveiane og kroppen kjentes grei ut. Satt bare å venta på stipartiet som eg visste ville bli avgjerande! Klarte å komme meg inn på stien som nr 4..
Etter at det har vore et gjørme hav uten like dei siste åra var dette partiet som paradis i år. Arrangøren hadde utbedra mykje med å kloppa dei verste partia. Gjekk faktisk ann å sykla 99% av stipartia!:)
Kjørte overraskande bra i terrenget her og kom ut som nr 5 sammen med Lars Ove Thoresen og Ola Kjøren. Kjøren satt seg på hjul ettersom han hadde to lagkamerata i front som hadde fått ei lita luke til oss. Inn på nytt stiparti. Der rauk Thoresen kjedet så då vart eg aleine med Kjøren. Hadde ikkje noke anna valg enn å bare mate på for ikkje å få besøk bakfra igjen.
Blei derfor ca 15km tempo med Kjøren på hjul. Følte meg sterk likevel og når han støta på meg opp mot Stadion svara eg greit. Ein liten knekkar igjen der eg tenkte å kjøre et rykk. Girde ned på lille skiva forran og krasj sa det! kjede hoppa av og eg laut springa opp bakken…! dritt! Men men kjempe fornøyde likevel med 4plass på et av Norges største ritt!:)
Er vel ein av dei beste plasseringane eg har noken gong på MTB så må vel sei at dette blei grei suksess!:))

For den oppservange så hadde eg altså ikke XX1 denne helga sida eg valgte å kjøra 26″ sykkelen min som eg har bygd opp på ei eldre Fuji ramme i vinter. Dette fordi den er på 7,99kg med demper, pedaler og raceking dekk + et meget bra hjulsett! Lettare enn 29″ når den har stivgaffel;) Sett i ettertid ett perfekt valg då mange kjørte med stiv og sleit meir i terrengpartiet;)941484_319887661474579_194232736_n 943608_319887808141231_431825502_n

Mjøsarundt
Landeveisritt som ofte blir brukt som siste oppkjøring mot trondheim-oslo då dette er på 265km i terreng som er ganske likt som på Styrkeprøven.
Med andre ord så kjørte eg dette rittet sammen med Team Atea pro aktiv.
Etter å bare vore heim frå Raumerrittet å ete, dusja og sove så forventa eg ikkje akkurat konge bein frå start av, men hadde et håp om at dei skulle komma seg utover rittet.
Men der tok eg feil.
Kjente allerede frå første føring eg hadde at i dag var det ikkje dagen. Låra var muskulært slitne etter raumeren. Pusten var det ingenting å sei på, men når musklane ikkje er restituert så blir det som å tråkke rundt med “lapsgaus” i beina. Likevel kjørte eg rulla uten stopp i 17okm, men då var det på bristepunktet. Satt med bak i “sekken” i ei mil til for å sjå om låra kom seg, men det gjor dei ikkje. Valgte derfor å stå av i staden for å gå i kjellaren der resultatet bare ville blitt at kroppen hadde blitt fullstendig kapput! Når eg gav meg hadde vi kjørt 181km med 44,1km i snitt. Greit dagen derpå det!;)
Laget klarte seg fint uten meg på resten av turen og dura på i kjent stil! Bare malta og malte på. Konkurrentane blei til slutt et lite av bak Atea toget som cruisa inn til ny rekord på 6t og 7min. ca 6min bedre en den gamle rekorden til Rye som i går blei slått av oss med 13min!
Vi var 18mann som holdt heilt inn i går. Sjukt bra jobba folkens!:)

For egen form fram mot styrkeprøven om 12dager så er eg ikkje bekymra! Kvila og mykje lett trening for å samle overskudd så blir dette bra!:)