Femundrittet – Sesongavslutning:)

Allerede nokre daga sida eg kom i mål på Femundrittet. Så det er sikkert gammalt nytt for dei fleste at eg der kom på 2plass og 2plass totalt i Norges cupen maraton. Men med super hukommelsen min så kan eg skrive mykje detaljer om rittets gang. Broderen meiner nemlig at eg skriver utrulig detaljert til tider. Såpass detaljert at han er redd eg gløymer å sykle. Slapp av broder, er bare et skjeldent fenomen av det mannlige kjønn som klarer to ting samtidig! ;)

Femundrittet var et nytt ritt for min del. Og faktisk aldri vært i Engerdal før heller. Så fint å sjå nye plassa i Norge. Og heilt perfekt plass å overnatte og lade batteria til ritt da det fantes lite ytre forstyrringa ettersom det knapt var dekning på både telefon og Internett…Overnatta på Femundtunet som absolutt kan anbefales om noken lurte på det.

Men over til rittet igjen. Løype som skulle passe meg blei eg fortalt. 84km med litt motbakker i starten, så mykje grusbanking før lett teknisk, men kjappe stier på slutten.
Hadde mykje å kjøre for denne helga. Med min eventuelt første NC cup seier og sammenlagt leder Engeslgjerd på fjerde plass eller dårligere så hadde eg tatt sammenlagten. I idrett så er jo ingenting umulig så eg håpte jo sjølvsagt på et under:)

Etter ei lita mil på grus og asfalt gjekk løypa inn i første og einaste skikkelige bakken i rittet. Fin sti som oppover godt mulig med god utsikt rundt oss også, men det fekk eg lite tid til å oppservera! Engelsgjerd tråkka nemlig til i bunn av bakken og satte høy fart oppover. Han fekk med seg Doktor Bjørnstad på hjul og team kompis Granberg kjørte seg etterkvart opp i ryggen på de. Med grei beskjed frå meg om å ikkje birdra med å dra! Litt taktisk lagkjøring må vera lov:)
Eg kunne nok klart å hengt på om eg følte det som strengt nødvendig, men vurderte det dit hen at eg og dei eg satt med ville klare å kjøre oss opp på grusveiene igjen. Som sagt så gjort. Så et samla felt på 9-10mann på grusveiene.
Her gjekk det i bedagleig tempo der Engelsgjerd kjørte frimerke på meg. Etter at han virket sprek så følte jeg sjansen for at eg skulle klare totalseieren som liten. Så da Granberg og Øivind Bjersketh gjekk i et typisk ufarlig brudd uten å eingang støte skifta eg fullstendig plan. Og den lyktes jo til sitt fulle. Engelsgjerd og resten virka til forvente at eg skulle kjøre eller støte meg opp til Lars. Prøvde riktig nok et halvhjerta forsøk ein gong og to. Men skjønte at det var bortkasta. Feltet stoppa merkelig nok heilt opp. Og dei to i front fekk fort opp mot minutters ledelse! Lukta seier til Lars lang veg!
Eg hadde no ligge litt på lur i feltet ei stund og venta på at vi skulle komme til et skikkelig stiparti med rundt 25km igjen til mål.
Her hadde eg bestemt meg for å være først inn og sette høg fart. Klarte det! Men holdt på å bomme på stien som vi skulle inn på. Vi møtte ein bil akkurat når vi skulle svinge av vegen og inn på stien. Dette og at løypevakten stod på feil side av veien førte til forvirring i kampens hete. Diverre førte dette til ein velt bak i feltet som ramma særlig ein rytter hardt! Kjedelig når slikt skjer! Ønsker vedkommende god bedring!

På stien så kjørte eg då som nevnt hardt og kom avgårde med Engelsgjerd og Amdahl på hjul. Vi kjørte bra på grus og asfalt strekkene etterpå. Fekk sekunderinger om at Bjerkseth hadde sluppet så skjønte at 2plassen var innen rekkevidde.
Siste 15km var på meir eller mindre sti. Kom meg først inn på neste stiparti også. Litt stigning og knotsti kor eg kjørte det eg klarte. Det første til at Amdahl slapp og at vi fort tok igjen Bjerseth som syns det humpet vel mykje med hardtail på stiane. Eg koste meg meir på Pivot mach 429 min som går som ei kule på stier!
Herfrå og inn så holdt eg og Engelsgjerd sammen, kor vi kvar vore ganger prøvde å bli kvitt kvarandre. Men det gjekk mot spurt så eg prøvde å spare litt på slutten for den skulle eg ta!
Først inn på oppløpet anslo eg som viktig og klarte det. Oppløpet var på ein løpebane rundt fotballbanen. Halvglatt rødgrus. Gav gass for å ha høgast mulig fart inn på siste 100m. Liker best spurt med høg fart og lite akselerasjon. Gjekk såpass fort i siste sving at eg holdt på skli, men fekk henta sykkelen inn igjen og trøkka til på oppløpet. Holdt Engelsgjerd bak meg og innkaserte dermed min beste Norgescup plassering noken gang!
Kjempe stas og enda bedre når eg kun blir slått av ein team kompis Granberg som holdt lett unna med drøyt minutts margin!

Dobbelt seier til Sepura Toyota racing with Birk! :D
Og 2plass sammenlagt i Norges cupen for min del! Ein 2plass, to 3plass, ein 5plass og ein 8plass!

Runder dermed av sesongen med et smil rundt munnen og skal suge på karamellen etter å hatt ein ganske så bra haustsesong!:)

Planlegginga for neste år er allerede i gang! Så bare å følge med. Håper å å komme med litt nytt utover høsten. Stiller også plutselig opp på nokre CX ritt om lysten og formen tilsier det!